torstai 12. joulukuuta 2019

Tästä blogista

Suomessakin on köyhiä ihmisiä yllättävän paljon. Itse lukeudun tähän joukkoon. Olen ollut köyhä jo noin 12 vuotta ja tuona aikana oppinut kaikenlaista. Parhaimpinakin aikoina olen roikkunut pitkällä Suomen köyhyysrajan alapuolella.

Ajattelin tässä blogissa käsitellä köyhyyttä tämmöisellä vähän käytännöllisemmällä ja positiivisemmalla otteella kuin yleensä. Jaan kokemuksiani siitä, miten sitä nyt saa pidettyä omaa taistelutahtoaan yllä ja elettyä mahdollisimman mukavaa elämää köyhyydestä huolimatta. Politiikasta puhun sitten ihan muualla, ellei nyt ole aivan pakko. Haluaisin pitää blogin mahdollisimman hyväntuulisena paikkana. En siksi halua mennä liikoja omaankaan tarinaani.

Minua ei kiinnosta, miksi olet köyhä ja kauanko se kestää tai on kestänyt. Minua ei oikeastaan kiinnosta, oletko köyhä ollenkaan. Jos pidät jutuistani, niin se on aina mukava asia. Toivotan tänne tervetulleiksi kaikki.

Kirjoittelen paljon ruoasta ja itse tekemisestä, koska nämä asiat koskettavat ainakin minua. Olen sen verran varaton, että joudun tinkimään ruoasta välillä aika rankallakin kädellä, mutta yritän pienellä budjetilla elää mahdollisimman terveellisesti.

Ja ennen kaikkea yritän elää ilman häpeää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti